کرزی دربرا بر تلّ شهیدان میمنه نتوانست دشمن نا مسلمان و مزدوررا نام گیر کند
    اوستا اوستا

 

 کرزی در برابر تپه ای از شهدا و معلو لین شهریان میمنه نتوانست طالبان را دشمن خطاب کند.و نتوانست بگوید که این کار نامسلما نان،وطنفروشان،و مزدوران فروخته شده می‌‌باشد.

فا جعه خونین میمنه یکی از ظالمانه‌ترین نمایش باند‌های عقب گرا،تاریک اندیش وتما میت خواه در کشور است.که اینهم برمیگردد به دسایس شوم بازیگران عقب صحنه که می‌‌خواهند با راه اندازی رعب و وحشت از این مردم بیگنأه و محروم انتقام بگیرند و نیز در پسمنظر از آن استفاده کنند.

بازو‌های اصلی‌ این نمایش خونین مثلث مافیای کرزی- گلبدین و طالبان است.هدف آنست که تا نشان داده شود که مردم بدانند دسترسی آنها بقدرت و زور نمایی لا یتناهی و نه محدود میباشد. هر گونه سرکشی ازخواست و اراده آنها به عکس العمل شدید منتهی خوهدشد. بدنه قدرت آنهارا در هیچ جای کشور کسی‌ نمیتواند صدمه برساند.

صفر کرزی درین رابطه به فار یاب و ساده گذشتن اش از کنار حادثه عملن نشان داد که او نخواست نامی‌ از طلب بزبان بیا ورد و آنرا نکوهش کند.

نیرنگ کرزی در جود دو سه کلمه‌ای احساسی خاتمه یافت.و در وضعیت فوق هیچگونه صحبتی از درد و آلامی  و هیچ گونه تمایلی برای ریشه کن‌ کردن این مصیبت بیان و ابراز نشد.و هیچکس حاکم و محکوم را نشناخت،و به هیچ دلی تسلی راه نیافت. زیرا کرزی میدانست " در زیر کاسه نیم کاسه هست"

 


November 9th, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها